Sepet
Sepetin şu anda boş.
Konumunuza özel içerikleri görmek ve online alışveriş yapmak için başka bir ülkeyi veya bölgeyi seçin.

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU



MADDE 1 – SATICI BİLGİLERİ

MADDE 1.1 – SATICI Ünvanı: PAMİR ELEKTRİK SANAYİ VE TİCARET LTD. ŞTİ. Adresi: Fetih Mah. Şeyhulema Recepağa Cad. No:262 Karatay, Konya / TÜRKİYE. Telefon: +90 332 355 86 16, E-posta adresi: pamir@pamir.com.tr

MADDE 1.2 – ALICI

Müşteri olarak pamirlighting.com.tr alış veriş sitesine üye olan ve üye olmadan hizmet alan kişi. Üye olunurken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.

MADDE 2 – SATIŞA KONU ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİ

Mal ya da hizmetlerin temel bilgisi, türü, rengi, marka, modeli, satış bedeli, ödeme şekli, miktarı siparişin tamamlandığı andaki bilgilerden oluşur. Bilgilerin tamamı pamirlighting.com.tr adresinde mevcuttur. Ürün veya ürünlerin bilgisini inceleyebilirsiniz. Pamirlighting.com.tr sitesinde listelenen ürün fiyatları, açıklanan fiyatlar geçerli fiyatlardır. Fiyat güncellemesi ya da yenilenene kadar mevcut fiyatlar geçerliliğini korur. Kampanya kapsamında ya da belir bir süre zarfında listelenen ürünlerin fiyatı, kampanya süresince geçerlidir.

MADDE 3 – GENEL HÜKÜMLER

4.1. ALICI, SATICI’ya ait olan internet alışveriş sitesinde sözleşme konusu olan ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin olan ön bilgileri okuyup, bilgisi olduğunu, elektronik ortamda gerekli olan onay verdiğini kabul, beyan, taahhüt eder. ALICI’nın Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmesi, mesafeli satış sözleşmesinin oluşumundan önce SATICI tarafından ALICI' ya verilmesi gereken adresi, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikleri, ürünlerin vergiler dâhil fiyatını, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.2. Sözleşme konusu olan ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak şartıyla ALICI’nın yerleşim yeri uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler ve açıklamalar kısmında belirtilen sürede ALICI veya ALICI’nın belirttiği kişi ya da kuruluşa teslim edilir.

4.3. Kargo firmasının, ürünü ALICI’ya teslim etmesi sırasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen ürünün ALICI’ya teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.

4.4. SATICI, Sözleşme konusu ürünü eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri, kullanım kılavuzları işin gereği olan bilgi ve belgeler ile teslim etmeyi, her türlü ayıptan arî olarak yasal mevzuat gereklerine göre sağlam, standartlara uygun bir şekilde hareket etmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.5. SATICI, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.

4.6. SATICI, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin mümkün olamayacağı bir durumda sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir ve 7 günlük süre içinde toplam bedeli ALICI’ya iade eder.

4.7. Ürünün teslimatı için işbu Ön Bilgilendirme Formunun elektronik ortamda teyit edilmesi mecburidir. Herhangi bir sebeple ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI’nın kendi üzerinde bulunan yükümlülükleri hükmen geçersiz kalır, SATICI özgür kalır.

4.8. Ürünün teslimatı gerçekleştikten sonra ALICI’ya ait kredi kartının ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan sebeplerden ötürü yetkisiz kişilerin eline geçmesi, hukuka aykırı olarak kullanılması sebebi ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 7 gün içinde SATICI’ya iade etmek mecburiyetindedir.

4.9.  SATICI’nın, ALICI tarafından siteye kayıt formunda belirtilen veya daha sonra kendisi tarafından güncellenen adresi, e-posta adresi, sabit ve mobil telefon hatları ve diğer iletişim bilgileri üzerinden e-posta, telefon görüşmesi ve diğer yollarla iletişim, pazarlama, bildirim ve diğer amaçlarla ALICI’ya ulaşma hakkı bulunmaktadır. ALICI, işbu sözleşmeyi kabul etmekle SATICI’nın kendisine yönelik yukarıda belirtilen iletişim faaliyetlerinde bulunabileceğini kabul ve beyan etmektedir.

4.10. SATICI mücbir sebeplerden ötürü veya nakliyeyi engelleyecek hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu vesile ile ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimatı imkânsız hale getiren hal ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI’nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 7 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunamayacağını ve SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasının ortalama 3 haftayı bulabileceğini kabul etmektedir.

4.11. ALICI, SATICI’ya ait internet sitesine üye olurken verdiği kişisel ve diğer sair bilgilerin gerçeğe uygun olduğunu, SATICI’nın bu bilgilerin gerçeğe aykırılığı nedeniyle uğrayacağı tüm zararları, SATICI’nın ilk bildirimi üzerine derhal, nakden ve defaten tazmin edeceğini beyan ve taahhüt eder.

4.12. ALICI, SATICI’nın sözleşme konusu siparişin yanında gönderdiği kullanım kılavuzuna uymadan, yazılı olarak verilen kullanım kılavuzuna uymadan montaj yapmaya çalışır ve ürüne zarar verirse, ALICI ürünün garanti kapsamından çıkacağını, SATICI’nın herhangi bir şekilde iade ya da değişim yapmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 4 – CAYMA HAKKI

5.1. ALICI, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.

5.2. Cayma hakkının kullanılması için 14 (on dört) günlük süre içinde SATICI' ya faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde,

a) 3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)

b) İade formu,

c) Cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.

d) ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.

e) Cayma hakkı süresi içinde, ALICI kaynaklı malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan SATICI sorumlu değildir.

f) Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

g) SATICI ürününü satarken, ALICI tarafından ödenen kargo ücretini geri iade etmez.

h) Cayma hakkı nedeniyle iade edilen ürünün satıcıya geri gönderilirken ödenen kargo bedeli yurtiçi siparişlerinde SATICI tarafından yurtdışı siparişlerinde ALICI tarafından karşılanacaktır.

MADDE 5 – CAYMA HAKKI KULLANAMAYACAK ÜRÜNLER

ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve niteliği gereği geri gönderilmeye müsait olmayan, tek kullanımlık ürünler, bozulma tehlikesi bulunan ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programları içeren ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

8.2. SATICI şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını,  aşağıdaki kanunda belirtilen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir. Parasal sınıra ilişkin bilgiler aşağıdadır:

28/05/2014 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere:

a) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 68. Maddesi gereği değeri 2.000,00 (iki bin) TL’nin altında olan uyuşmazlıklarda ilçe tüketici hakem heyetlerine,

b) Değeri 3.000,00(üç bin)TL’nin altında bulunan uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetlerine,

c) Büyükşehir statüsünde bulunan illerde ise değeri 2.000,00 (iki bin) TL ile 3.000,00(üç bin) TL  arasındaki uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetlerine başvuru yapılmaktadır.


İşbu Ön Bilgilendirme amaçlarla yapılmaktadır.